První koupání

25.05.2009 20:27

V pondělí po cvičáku měla panička prý pocit, že toho ještě nemám dost (trošku jsem tam totiž řádila:)), tak se s páníčkem se mnou vydali do Mělic, že prý zkusíme plaváníčko. Byl to teda šok, tolik vody pohromadě, ale páníček se tam statečně vrhnul první, tak jsem čekala jak to dopadne, vypadal spokojeně a navíc tam našel bezva klacík a ten jsem si musela prohlédnout, tak jsem se vrhla za ním. Ta voda byla fakt bezva, akorát jsem zjistila, že všude není stejně vody a budu si muset dávat pozor, zahučela jsem tam celá až po uši, ještě že mě páníček vytáhl za obojek, ale vůbec mě to neodradilo a řádila jsem jako drak. Pak jsme s páníčkem učinili několik pokusů o plavání, a panička se šíleně chechtala, že prý můj styl vypadá, cituji: "jako kraul při epileptickém záchvatu", to se jí to směje, ale já to nějak vypiluju, zatím totiž stále jen máchám nohama a jsem na jednom místě, tudíž to asi plávání úplně není :)), no léto je před námi tak budu trénovat.

—————

Zpět