Prodloužený víkend v lázních - 4 měsíce

17.05.2009 17:00

Protože se mí páníci rozhodli se zrelaxovat v lázních, tak jsem je samozřejmě následovala do Velichovek, bylo to bezva, protože jsou to lázně uprostřed lesa a chodili jsme tam na krásné procházky do parku, lesa, na zámek Kuks a na Braunův betlém. Mně samozřejmě žádné procedury neobjednali :(( asi jim připadám dost odpočatá, a tak jsem si našla nějaké vlastní aktivity na pokoji, když jsem na ně musela čekat až se z těch svých procedur vrátí. Čekala jsem větší obdiv za to, že i těch 20 minut co jsem byla sama, jsem dokázala využít a krásně zrenovovat chodbičku (strhané lištičky, okousaný kobereček atd.). Páníci to vůbec neocenili a mně z toho dokonce vypadl první zoubek, jak jsem se snažila.... snad mě příště ještě vezmou sebou. Jinak jsem tu oslavila 4 měsíce, bohužel to pro mě přineslo to, že už jsem vážně velká a nějak se nemůžeme v posteli všichni poskládat, tak mi koupili peřinku a spím teď vedle postele. Nejdřív jsem se naštvala a dala jim to pěkně najevo, ale to tu ani nemůžu publikovat, jak, ale teď už to je docela fain, zjistila jsem, že mám víc místa a ráno se jdu stejně pomuchlovat do postele, tak jsem spokojená.

—————

Zpět