Kastrace

25.05.2011 20:54

Největší novinkou posledního období je, že mě páníčci nechali vykastrovat. Po každém hárání se mi objevila falešná březost a dokonce jsem měla mlíčko a dlouho trvalo než jsem se z toho dostala. Štěňátka v plánu nebyla, takže řešení bylo jasné, akorát panička stresovala, tak jsem jí předvedla, že jsem fakt hrdinka, i když většinou to tak nevypadá. Panička se vnutila na veterině až na operční sál a byla se mnou, dokud jsem nespala jako špalek a pak už nic nevím, až když si pro mě přišli. Ještě se mi chtělo spát, ale byla jsem ráda, že můžu domů. Všichni pořád čekali, kdy přijde nějaká hrůza a ono nic a po 3 dnech musím říct, že prý jako marod nevypadám vůbec a doma všichni šílí, že klidový režim nepřežijeme:)). Tak snad už budeme mít teď od všeho klid:))

—————

Zpět