Běhání u kola

26.05.2009 09:31

Tenhle týden se snad páníčci rozhodli, že zkusíme všechny možné nové aktivity, o kterých nás poučili na cvičáku, tam jsme totiž dostali instrukce ohledně toho, že už s takovým prckem jako jsem já 4,5 měsíce je nutné začít trénovat běh u kola, samozřejmě jenom decentně, ale abych si prý zvykla. Vzhledem k tomu, že panička se jednou rukou na kole moc neudrží a vypadala při jízdě dost nebezpečně, vzal si to páník za své a že prý to budeme trénovat společně. Nejdřív se mi to teda moc nezdálo, to kolo vypadalo strašidelně, ale po 10 minutách jsem se jako správná vizsla otřepala a vrhla do této nové akce a druhý den jsme šli znova a to bylo už perfektní. Páníček mě děsně chválil, jak jsem šikovná a jak mi to jde. Vypadali jsme jak blázni, protože to chtěl předvést paničce, která věšela prádlo na balkóně a jezdili jsme naproti našemu baráku v parčíku, takže nás snad viděli všichni sousedi, ale aby si páníček nemyslel, že jsem extra kliďas, tak jsem naproti v domku spatřila kámošku Dizinku (1,5 letá maďarka) a tak jsme museli napokec, už abych prý byla taky taková klidná dáma, pche ani mě nehne, jsem ještě prcek, tak si to bláznění hodlám užít... Mimochodem mi tento týden vypadli další dva zuby...

—————

Zpět